2009-07-01

Så nu har man klippt sig

Jag blev jätte nöjd, tog en bit av håret och klippte upp lite och en liten snelugg jag kan ha framme när jag har uppsatt så det inte blir så tomt i ansiktet.

Men direkt jag kom utanför frissan och skulle gå mot bussen hem, då började det regna härligt värre eller inte fick vänta 5 min som tur var det inte ösregn, men det regnade ändå en del så blött hår blev det, inte så farligt men ändå, för mitt hår när det blir blött det krullar ihop sig lockar sig åt alla håll och kanter. Inte särskilt fint med andra ord. Men idag blev det inte så farligt lockigt.

Imorgon ska jag till stan låna hem en bok, för orkade inte gå på stan kolla efter min bok när det regnade tappade liksom suget då. Tur var det för när jag kom hem hade bokus mailat och sagt boken var skickad och skulle komma om max tre dagar. Så åker ner lånar boken från bibblan tills den kommer. Så jag kan göra alla inlämningar ordentligt.

Snart ska jag faktiskt lägga mig är helt slut efter idag.
Ska bara släppa in katterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar