2009-07-13

Det blev av

Japps Maria och jag åkte och gick på bio, det blev Brüno som Maria ville se, men jag har förbrett mig det hemskaste men då var det inte inte lika farligt, men den var inte min typ av film alls, inte samma humor som jag har.

Men det var kul att träffa Maria så det var värt det ;)
Vi gick sedan till gamla biljard 9:An vet inte vad det heter nu, och frågade om vi kunde få alkoholfria drinkar, ja visst sa hon tjejen men det är ju lite tråkigt och lät allmänt bitter. Vad är det för attityd att ha egentligen? Alla får väl välja vad dem själv vill dricka. Right?

Igår satt jag som vanligt i sista minuten och pluggade.
Men den här veckan är det inte så jätte mycket. Så kan ha tid plugga till provet jag ska ha :)

Dags börja plugga då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar