2009-07-20

En bra dag!

Idag är en bra dag.

Är nästan klar med min första kurs, har prov på onsdag och sitter pillar på en sista inlämning nu. Har nyss eller ja nyligen ätit lunch med Johan blev efterätt också chokladglass så gott :)

Snart ska jag iväg till min moder och lämna busskort och få en liten promenix, kom precis på jag har missat tvättid så jag får gå och byta på vägen.

Fick även stopp i toan förut,så jag fick springa in till Johan och låna toan... Tur man har bra grannar.

Nu ser det ut som det blir en flytt till Örebro redan i höst, R kom in på juridik linjen där på universitetet , Han har ju redan en ekonomi examen, men nu är det ju så inte så lätt få jobb nu direkt. Så han får ju sysselsättning ett tag i alla fall.

Nu ska jag göra mig i ordning för promenixa iväg till min kära moder.

Hoppas ni får en fin dag :)

2 kommentarer:

  1. ursch va jobbigt med plugg. Tråkigt att du inte kan bjuda mig med det du bakar.. =)

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt aldig gjort banankaka men har länge velat testa! Ska nog göra det snart (: (och lägga upp på bloggen såklart!)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera