2009-07-23

Ont i halsen?

Läste precis Linneas blogg och nu fick jag också precis ont i halsen, tur man redan sitter med en te kopp, köpte nytt te idag som luktar som Ahlgrens bilar var riktigt gott med.Det hette Kvitten och var i Kvitten som tydligen var en växt, man lär sig något nytt varje dag va?


Så ser den tydligen ut? Visst liknar den citron lite sådär?.

Ska egentligen plugga men har faktiskt gjort lite idag, så ska försöka få något plugg ryck innan jag lägger mig. Får gå upp tidigt imorgon och plugga gissar jag.

På lördag blir det Örebro med mamma vi ska hälsa på släkt, och jag ska även träffa Maria och gå på stan en sväng, ska försöka hinna med universitetet med så jag får se hur det ser ut. Trodde det var öppet hus där då, men tydligen var det bara guide turer, men man kanske kan gå in kika lite ändå :)
Sen en shopping runda på stan, ska köpa jeanslegging tänkte jag, det är ju så skönt att ha.Det är ett bra påfund :)

Nej dags sätta på lite musik och försöka plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar