2009-07-04

Ut på stan ikväll

Jag och R ska till stan äta på en uteservering ikväll :) Ska bli himla mysigt.

Har varit ute på stan idag och Bergvik, köpt katterna en vattenfontän så dem alltid har fräscht rinnande vatten, Saga gillar bara dricka det rinnande och lite jobbigt sätta på vattenkranen i badrummet varje gång hon är törstig. Saga gillade den verkligen, men Emo var lite skeptisk, men vattnet rann ner i en skål så där tror jag hon vågar dricka tillslut. När hon var liten skulle hon bara dricka vatten ur glas så allt går att ändra ;)

Sitter skriver på min sista inlämning på ena kapitlet idag, ska göra sista kapitlet imorgon. Har hamnat lite efter i min tidsplanering nu för min bok har inte kommit än, så fått låna en gammal upplaga från biblioteket så alla kapitel stämde inte riktigt. Men nu är boken äntligen skickad från bokus så den borde komma på måndag eller tisdag. Förhoppningsvis . Aldrig beställa där ifrån igen. Tog en vecka för dem att ens skicka boken. Var lite väl lång tid.

Kanske ska slänga upp lite bilder från Stockholm.

Jag och Robin på Friday´s uteservering vid kungsträdgården.

En till bild därifrån, ser oss båda lite mer där. :)

Min goda efterätt på Jensen´s. Innan det åt jag mjukglass häften choklad och hälften vanilj i gamla stan så underbart god :) Men den glömde jag ta kort på.


Lägger upp mer bilder någon dag.

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

1 kommentar: