2009-06-11

Tidigt vaken

Ja idag vaknade jag runt 6 tiden, kunde inte somna om. Så jag gick upp satte på datorn, gjorde diskvatten släppte in Saga som hade gått ut 4 i morse, det regnade hon var blöt.

Jag har spelat Sims 3 ett tag nu och nu är det dags för disken, R kommer bli förvånad när han går upp. Ska nog försöka äta frukost med, hungrig. Ska nog lägga mig somna om sedan så jag får lite mer sömn, kan nog behövas. Inte sovit bra sista nätterna. Måste ha energi till att plugga

Jag vill åka till Riga i juli eller augusti, deras valuta är låg nu, det är ju ganska billigt där annars med, men om det är ännu billigare nu så varför inte. :)

Jag har börjat funderat på samhäll- och beteendevetenskap programgramet i Örebro nu, känns lite mer lockande än turism nu. Blir i så fall våren 2010. Spännande, men nervöst.

Igår gjorde jag faktist
*pluggade minst 2 timmar
*Börjad läsa en vanlig skönlitteratur bok.

Robin stod för matlagningen igår, dock åt jag väldigt ordentligt igår.
Först bakad potatis med skagenröda på univ, en timme senare choklad hos Olga, efter det en cheesburger meal på burger king. Jag var proppmätt. Allt det inom loppet av två timmar. Sen behövde jag inte äta kvällsmat.

Nej dags ta disken nu kankse.

Ha en bra dag :)

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar