2009-06-18

Regn och åter regn

Regnet öser verkligen ner. Jag ska till univ och skriva ut lite sen, kommer inte bli roligt , tur man har paraply, kan alltid hoppas det hinner sluta också, men ser inte så ut.

Midsommarafton imorgon, blir nog lugnt får våran del tror jag, eller lite grillning och så , men inget stor partajjande direkt.

Sen resen av helgen blir att plugga som en tok så jag kan klara provet på måndag. Men ska nog maila fråga om jag kan få byta dag igen. För mina andra distanskurser börjar inte fören nästa måndag , så kan lika gärna ta provet några dagar senare och plugga så jag verkligen vet jag kommer klara det.

Nästa helg åker vi till Stockholm! Ska vi jätte kul. Shoppa och äta ute och kolla runt på museum. Hoppas på fint väder bara.


Dags för lite mat och sen plugga..

/ Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar