2010-04-28

Dagen och igårdagens

Dagens bra sak: Tidningarna jag ska dela ut idag, var jätte tunna, alltså det går snabbare att dela ut plus mindre tyngd att dra(man får vara glad av alla små saker). Ska på jobbintervju ikväll plus att vädret verkar bli finare än vad det var igår kväll.

Dagens dåliga sak: Huvudvärken som började i går har inte velat försvinna fast sömn och en tablett igår, så nu blev det en till.

I går blev det shopping! Maria hämtade mig vid halv 4 och vi började shoppa för fullt, sen dök Malin upp vi fortsatte shoppa lite, sen lunch :) Det blev även en sväng förbi blomsterlandet och Rusta. Så kom hem med två blommor och en matta till köket jag velat haft en tag.
Plus lite kläder, kan fota och visa upp sen :) Det var en trevlig dag med töserna :)

1 kommentar:

  1. haha, min syster pluggar i örebro och jag skulle tro att hon också är sådär lagom bitter över att ha så långt hem till de billiga b&j-glassarna!:P

    SvaraRadera