2010-04-27

Mat och åter mat

Jag är hungrig , jag åt en rejäl frukost för någon timme sedan men lika hungrig nu ändå. Irriterande. Blir lite mellanmål för ska ju ut till Marieberg med Maria sen då tror jag vi ska äta med, eller nåt litet i alla fall. Får bli Musli med yoghurt och en knäckemacka.

Fick ett samtal till idag om ett jobb, kan i så fall börja reda på måndag, men han som ringde sa de har även några tjänster som börjar i juni, sa jag skulle kolla upp med skolan och så. Men tror det i juni passar mig bättre tyvärr även om man vill tjäna mer pengar. Men skönt klara av sista delkursen nu slippa ha den kvar. Ska ju även på två andra intervjuer den här veckan så vore ju kul ha svar från alla innan så jag kan bestämma mig! Hoppas man får något av dessa nu bara, han i telefon lät väldigt positiv till mig . Ska även iväg snacka med han som har hand om extrajobbet jag kommer få börja med. (tror jag i alla fall) Så man vet lite om det inför imorgon.

Ska även ut med mina tidningar ikväll och imorgon. Så blir stressigt, funderar på ringa min chef säga jag inte komma hinna och fråga om hon kan kolla om nån annan vill ha det.

Stressigt det här! Har mycket skolarbete med.

2 kommentarer:

  1. åh vad kul! vad är det för jobb? :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Socialpsykologi (inom Personal och arbetslivsprogrammet) och vid sidan av det spanska D och lite genusvetenskap:)
    det blir 250% på en termin, så jag har att göra om man säger så...
    Godkväll!:)

    SvaraRadera