2010-04-07

Trött dag

Idag så hade man fullt upp, in till stan till klockan ett hade jobbintervju inför sommaren! (håll tummarna), kändes som det gick bra. Stället skulle jag verkligen trivas på så hoppas. De skulle ringa senast måndag och berätta hur det gick, tror det var senast eller om det just var måndag. Så hoppas! Ska i så fall få börja jobba redan i slutet av maj och nio veckor heltid, skönt eller.

Sen åkte jag hem åt lite, ut med tidningarna (mitt extraknäck ni vet). Efter det hem och lagade middag, tog en dusch och kollade på Biggest Looser. Så bra program.

Okej så fullt upp kanske det inte var, men känner mig lite utmattad, var så nervös inför intervjuven och det tär på krafterna. Imorgon blir det fullt upp med plugg och fredag redovisa det vi har skrivit om. Gud vad jag ville ha det jobbet, verkade så trevligt och kul, tror det skulle passa mig bra. Inte varit på röda korset på ett tag heller, dags gå dit höra när dem kan behöva mig, imorgon ska jag nog göra det :)

Har blivit så inspirerad av att börja träna på sista tiden, så ska nog dra igång med en promenad i spåret imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar