2010-04-14

Ska det vara så svårt

Att hitta ett sommarjobb, har sökt tre till nu men väntar på svar från andra man har sökt med,Det andra gick inte vägen, de ringde inte så jag fick ringa upp 20 i 4 och fråga, dålig stil verkligen. När man lovar ringa vilket som då ska man också göra det.

Ska skriva en till ansökan ikväll och hoppas det går vägen.
Lämnade en på en tebutik här i stan jag skulle älska att jobba på, så hoppas det med, pratade med han som jobbade där så han fick en blick av hur jag var, han lät positiv till jag sa jag kunde jobba extra.

Nu är det dags äta en rejäl frukost och ut med tidningar i ca 2 timmar som det tar dela ut. Sen är den här veckan klar med jobb, förresten fick min första referens den här veckan med UNDERBART! :)

1 kommentar:

  1. det är bara bra :)jag jobbar som försäkringshandläggare :)

    hoppas du får en bra kväll!

    SvaraRadera