2010-04-11

Håll tummarna imorgon!

För att då ringer det en tjej och berättar om jag fick sommarjobbet eller inte. Hoppas verkligen.

Idag har jag, pluggat och pluggat. Ja ungefär det ja. Och varit lite småsjuk, mått illa och känns mig yr. Inte varit så kul direkt.

Imorgon blir det plugga med, så jag hinner klart en inlämning som ska vara klar imorgon, har gjort mer än hälften nu så inte mycket kvar alls. Bara behöver fylla på förrådet med energi (sömn alltså) så blir det bra. Men just nu är man så nervös inför imorgon. Tänkt om jag inte får det, vill verkligen ha det. Kändes så bra när jag var där. Men imorgon kväll vid den här tiden vet jag om det, så får vi se om jag blir besviken eller glad. Jag hoppas verkligen för annars bli jag väldigt besviken för de gav mig verkligen riktigt mycket hopp att jag skulle få jobbet. Många saker de sa som lät precis som det skulle bli mitt. Så hoppas!

Måste verkligen bli rejält trött så jag somnar direkt jag lägger mig, vill inte ha tid till funderingar och nervositet över imorgon. Vill gärna de ringer tidigt , för tänk sitta och försöka plugga samtidigt man väntar på telefonen ska ringa hela dagen.

Nej nu börjar jag bli trött, ska göra mig i ordning för kvällen, ni vet ta bort smink och sånt.


2 kommentarer:

  1. Nah, eftersom jag betalade pinnen i dollar så var jag på internationella eBay, och sökte på "blackhead extractor"

    SvaraRadera
  2. aha okej :)

    har du haft en bra dag?

    SvaraRadera