2010-04-26

Det går äntligen bra!

Har varit lite seg på pluggandet, men nu kom jag igång och se där då minnsann går det frammåt. Lite dumt man kom igång så sent när man är kvällstrött som jag är, så hoppas energin håller i sig eller att man har motivationen imorgon med.

Vad har hänt sen sist då?

Har två jobbintervjuver den här veckan inför sommarjobb. Har ett extra jobb på G som säljare, är en ganska rolig historia, berättar mer när allt är klart.

Den här veckan är sista veckan av den här delkursen jag knappt varit med på, så hoppas man får godkänt i kursen. Har lite småsaker kvar, men det är bara kämpa på heller hur.

Imorgon ska jag upp, plugga hela dagen tills Maria kommer hämtar mig klockan 15.30 då blir det Marieberg och ska kolla på lite småsaker, kläder skor, såna saker, balkongbord och galgar behövs här hemma.

1 kommentar:

  1. SV: Tack...men jag har faktiskt inte varit där än :P Jag dröjer alltid när det blir strul...gillar inte att sätta mig i sådana situationer och vara "arg". hehe. Men jag ska ta med mig en kompis som stöd :)

    SvaraRadera