2009-08-17

192!

Tydligen har jag skrivit 191 inlägg i bloggen så detta blir mitt 192, otroligt.

Vad ska man skriva om idag då?

Jo jag försöker välja foundation färg tänkte beställa från http://www.lilylolo.co.uk/ jag beställde provet därifrån förra veckan 2 stycken, ena var för mörk den andra ser bra ut förutom i badrumsljuset. Men där ska jag ju inte hänga all min tid direkt, så idag ska jag kolla utomhus om det ser bra ut också. Matilda tyckte i alla fall det såg bra ut igår, så då litar jag på det ;)

Nu har grannarna flyttat, Johan åkte igår, Lina flyttade ju i förväg för hon skulle börja jobba. Så tomt här nu. Saknar dem massor. Vem ska jag nu få kvinnligt medhåll av ..

Tur vi också ska flytta snart. Så tomt nu.

Jag ska väl försöka gå iväg till Biblioteket sedan lämna en bok och låna en ny.
Nej nu är det väl dags göra något vettigt. heller hur.

1 kommentar: