2009-08-26

Sjuk?

Jag börjar bli sjuk, jag känner mig sliten, ont i halsen, illamående och allmänt hängig.

Jag har som vanligt inte tid att vara sjuk nu, vill verkligen åka till Örebro på Fredag för att fira Maria som fyllde 22 år i går. Blev jätte glad bli inbjuden :) Så jag får kolla hur jag känner imorgon blir jag värre är det ju ingen idé åka och vara sjuk , men blir jag bättre då åker jag minsann. Skulle vara så kul åka dit.

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket men igår var jag i skolan och sedan med Putte ute på Bergvik åt lunch buffé på Nya Peking så gott där :)

Nej nu ska jag göra te med honung i så jag kan piggna till lite eller få bort lite halsont åtminstone.

Lovade Sofia att komma och hjälpa henne flytta idag, sen ska jag på träning med Matilda gratis pass på Kauif, då får man passa på minsann :)

1 kommentar:

  1. oh nej, vad tråkigt om du blir sjuk! Jag håller tummarna att du frisknar till!!

    SvaraRadera