2009-08-27

Sjuk.

Jag blev inte bättre minsann, känner mig krasslig än. Blir tyvärr hemma imorgon :( Jag vill verkligen till Örebro, men man måste väl tänka på hälsa ibland. Bjöd in Maria och Marco på fest nästa helg som vi har pratat om att ha, inte säkert det blir något, men något litet kanske man kan hitta på.

Verkar som vi får lägenheten uthyrd första helgen i oktober, skönt :)
Bara kommer sakna min lägenhet.

Ska ju vara inneboende hos mamma nästa tre månader, det kommer bli annorlunda men bra förhoppningsvis :) lite mysigt sådär ändå :) hehe känna sig lite ung igen med mindre ansvar:P

Nu håller vi på och tvättar massor äntligen. I morse hade någon tagit våran tvättid, visst vi var riktigt sena, men det står tydligt och klart att man inte får överta andras tvättider. Inte första gången det händer och jag hoppas på bättre tvättstuga i Örebro.

Nu började du är vad du äter med Anna Skipper det är så bra , hehe. Ska göra mat snart också innan det börjar bli för sent.

Plugga ska det bli direkt jag har ätit. Tur man har lite sovmorgon imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar