2009-08-07

Vart tog veckan vägen?

Nu har en hel vecka försvunnit igen. Tror ni jag har fått mycket gjort eller? Nix verkligen inte. Men jag har hunnit varit i Örebro igen. Och kollat på tre lägenheter och sovit hos min mammas kusin Anna. Det var kul :) Träffade min syssling Linda också.

Gillade 2 lägenheter mycket en var lite mindre med stort badrum och inglasad balkong, och den andra var 20 kvadrat större fast 100 kr mer i månaden. Med typ en alkov i vardagsrummet med ett valv in. Så den lutar det mest åt nu. Om ingen annan före i kön tar den då.

Sen har jag inte gjort så mycket mer. I tisdags var jag och Matilda på persmäss marknaden och mötte upp Sofia och shoppa lite :)

Den här helgen blir kämpig. Fy vad man har varit slö med skolan.

Nu är det dags för laga mat :) Gött

1 kommentar: