2009-08-12

Vaken hyfsat tidigt

Ja någorlunda hyfsat tidigt i alla fall.
Ska försöka sätta igång med pluggandet, och äta frukost kan vara nyttigt och bra.

Har prov imorgon så kan vara bra plugga hela dagen idag tyvärr. Kanske hinna packa lite :)

Glömde bort skriva om helgen ju ;)
I fredags gjorde jag inget speciellt var hemma och slökollade på tv.
Lördagen var mer roligt. Jag och R var till Ikea köpte ramar och sprang lite i affärer hittade så klart inget då, typiskt. Sen på kvällen kom Karin vi åkte ut till Skutberget och grillade och hade oss senare på kvällen var vi till Karins kompis Patrik som bor på gruvlyckan och var allmänt flummiga han måste trott vi gick på något ;).. Fast nej vi var nyktra som man kan vara när man druckit en cider som man kan köpa på Coop.

Sen i söndags vad gjorde jag då, minnet är bra men kort.

Nej nu ska jag försöka vakna till och plugga till mitt prov imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar