2009-08-11

Fått en lägenhet!

Nu har vi nästan en lägenhet i Örebro! Säger nästan för vi har inte skrivit kontrakt på den än. Men har skickat in att vi får inkomst och har hemförsäkring så borde ju inte behöva ta så lång tid för oss skriva på kontraktet.

Uppdate:

Allt är klart vi har fått lägenheten nu! :) Jag ringde öbo bad dem skicka kontraktet eftersom vi inte bor i Örebro nu. Så hon skulle skicka det redan idag:D Jätte bra :) Kanske vi har tur får det imorgon. Spännande så snart är man Örebroare också.
Nu har jag och Matilda hämtat lite kartonger från all världens mat och ska väl börja lite smått snart. Har även rensat ur garderoben och fått en stor hög med kläder jag ska göra mig av med.

Ska även börja rensa ut förrådet någon dag och åka till tippen med en del skit.

Nej nu ska jag plugga lite innan Matilda kommer tillbaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar