2009-08-29

Filmkväll!

Igår var jag och Robin och såg den nya Beck, den var bra väldigt annorlunda mot hur beckfilmerna brukar vara. Det var härligt ta det lite lugnt med min onda hals. Hann inte riktigt äta lunch igår så fick köpa lite frukt på Konsum äta på rasten i skolan. Men direkt jag kom hem började jag må jätte dåligt, jag är ju van äta ganska ofta och mycket så det var inte kul, åt lite och drack nyponsoppa så kändes det lite bättre.

Men idag är jag pigg och energisk, har börjat packa lite mer idag och stuvade in lite kartonger i förrådet tur man har det vägg i vägg. Sen har R åkt iväg för vara hundvakt hos sin mamma. Så jag sitter här pluggar faktiskt. Har varit och handlat lite också.

Känner mig lite piggare, men halsen gör ont än :(

Nu pluggar jag till Matilda hör av sig för då ska vi äta pizza och ha filmkväll lite tjejmys sådär är alltid kul :) Vi har så mycket gemensamt riktigt kul det :)

Vi ska se Marley and me den med Jennifer Aniston och Owen Wilson tror han stavas sådär.
Som tydligen är baserad på en bok.

Ska bli godis, chokladpudding och glass.
Låter som en bra kväll va :)

2 kommentarer: