2009-08-03

Redan måndag?

Gud vad fort helgen gick. Men det var en bra helg som hann med mycket saker på.

Fredag: Jag var hemma pluggade lite på kvällen åt vi lite god mat här hemma och kollade på tv. Jag försökte plugga lite som vanligt, har varit lite slö med dem på sista tiden så har massor göra den här veckan.

Lördag pluggade jag och fick något gjort helt otroligt, åkte handlade med Alexander. Kom hem och åt tacos sedan kom Matilda, Karin och David och vi såg på film.
det blev godis - , popcorn och chips ätande för fullt.

Söndag: Jag och Matilda gick ut plockade lite blåbär och några ynkliga hallon som jag bakade en smulpaj av sedan. Gjorde även en kladdkaka med glasyr så god är den har kvar lite. Sen grillade vi och kollade på djävuelen bär prada. Jag blev sugen på glass efter dubbla efterätter( undrar verkligen hur allt får plats) så jag och Matilda drog till konsum där jag köpte en piggis och godis satte oss utanför tölade lite. Sen kom en gubbe(äldre man) inte gammal men medelålders så där och på en cykel och ramlade rakt med ansiktet ner i backen och blod överallt ush var läskigt, jag tål inte blod. Matilda ringde ambulansen så dem kom hämtade han och skulle sy ihop hans näsa.

Sen var det nog för äventyr för min dag och jag gick hem och drack lite te med Johan på balkongen. Var riktigt härlig dag igår, vädret var mysigt.

Sen hände inte så mycket mer jag var mest hemma ni vet.

Idag gick jag upp runt 9 ringde öbo och har två visningar på onsdag runt två tiden båda två tur dem låg nära varandra. Så det blir allt en tripp till Örebro då. Ska försöka få någon att gå på en visning åt mig som är på torsdag. Om jag inte ska stanna över natten dock, det tål att funderas på. Är det någon som vill ha en Helena sovandes över onsdag till torsdag?
Säg gärna till innan imorgon för då tänkter jag boka biljetten.Helst ikväll vore snällt med :)

Nu ser jag på top deisgn och har datorn i knät. Mysigt värre :)

Vad har ni för er?

1 kommentar: