2009-12-06

Både hemskt och bra helg

Början på helgen, i fredags var inte så kul jag hade ju tänkt stanna kvar i Karlstad och hade många planer vad jag skulle hitta på. Pratar med R i torsdagskväll han är ute och letar efter Saga som inte har velat gått in. Jag ber han skicka ett sms när han hittar henne så lägger jag mig. Trodde såklart han skulle hitta henne. På fredagsmorgonen kollar jag på mobilen förväntar mig se ett sms, men det finns inget. Skriver till han och frågar. Hon har inte kommit tillbaka än. Får panik går upp bokar bussbiljett och tar nästa buss till Örebro. R hade tenta på morgonen så han kunde inte leta då. Kommer dit vi möts på stan åker hem och börjar leta överallt. Går runt överallt och tittar och ropar kollar i trappuppgångar men ingen kisse kommer. Går in en stund och värmer mig. Bestämmer med Marie hon ska komma, Robin går ut och letar igen och då hittar han henne på parkeringen brevid vårat hus. Väldigt skumt för där hade vi letat många gånger jag hade gått ut ropat runt om huset flera gånger.Men nu är hon hemma och allt är bra.

Marie kom och vi hade myskväll, laga mat och kollade på film. På lördagen åkte vi till Gustavsviks äventyrsbad. Var skit kul :)Marie var modig och vågade åka dem läskiga sakerna, vågade inte jag känns som jag är blind utan glasögon. Och vågade inte åka med dem heller. Det var en toppen dag!
Jätte kul att Marie kom :)

1 kommentar: