2009-12-07

Rainy monday

Idag vaknade man upp till regnet, lika underbart som alltid (eller inte). Försov mig självklart inte van gå upp nu när man varit ledig två veckor. Mötte Marie på bussen till stan vid 12 tiden, vi drog till stan jag fixade bankärenden och bytte bh på change. Den jag köpte igår skavde massa så bytte till en annan så nu sitter det som det ska.
Vi köpte lika klockor på ur och pen, mamma gav mig pengar och sa köp en klocka du vill ha i födelsedagspresent så då gjorde jag det. Jag fyller år nämligen om en vecka på torsdag kommer bli kul!

Sen drog vi vidare till Bergvik för Marie behövde mat hemma, så jag lärde henne och handla lite hehe, nej då inte lärde så utan mer hängde med ifall hon behövde bärhjälp och så. Dock handlade hon inte så mycket så det behövdes inte men kul att träffas.

Drog hemåt efter det och satte mig här hemma slappade nån timme tills Marie kom över och vi spela Wii det var kul, min bror har en sån där matta man hoppar på. Så det höll vi på med en stund. Sen skulle Marie iväg på innebandy så jag lagade köttbullar och makaroner. Gott.

Tog inga bilder idag tyvärr. Vet ni börjar nästan bli vana vid det nu ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar