2009-12-14

Jag svarar

Hittade lite frågor på en blogg . Lägger upp länk direkt jag kollat upp vad den hette nu igen.

Lovar du att vara ärlig? Självklart!

Du heter? Helena Levin Gustavsson

Smeknamn? Leah, gumman, älskling

Beroende av? Te.

Vad tror folk om dig? Det undrar jag också-

Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen,

Hur imponerar man på dig? ge mig choklad(noblesse) och är trevliga

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Marie som önskar mig en trevlig helg

Sprit, cider, vin eller öl? Bubbel gott, cider(dricker inte mycket)

Hur svarar du i mobilen? Ja det är Helena, eller ja hallå.

Antal timmar sömn inatt? hm 12 försov mig lite.

Brukar du komma i tid? Hmm njasådär. Bättrat mig enormt senaste åren dock

När mår du bra? När det går bra i skolan, och man får slappna av med goda vänner och god mat.

Vad tycker du om fötter? Bra att ha när man ska gå någonstans.

Rakar du benen? Jaadå det händer, men vill ha en epilator.

När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 10 tiden annars kommer jag inte upp till skolan på morgonen.

Är du blyg? Ja när det är mycket folk jag inte känner så bra.

Har du spytt offentligt? Neej det tror jag inte

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? gud, vet inte riktigt.

Är du bortskämd? Nej det kan man inte säga. Inte med prylar, men kanske med uppmärksamhet

Vad längtar du tillbaks till? Kommer inte på nåt specifikt.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Yes :)

Hur gammal är du?21 år (22 på tor)

Tycker du om någon just nu? Jag tycker om flera stycken, mina vänner, min familj och älsklingen♥

Vilken tid gick du upp idag? 10.40

Har du sovit i din egna säng inatt? Nej.

Är det okej att gråta? Absolut, jag gråter till nästan vad som helst.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa radhus eller nåt liknade i Örebro, bjuda min älskling på en resa och spara massor!

Har du piercing? Ja tre styck, tunga, näsa och läpp.

Vill du gifta dig? Ja! Helst innan jag fyller 30!

Vill du ha barn: Ja! Helst innan jag fyller 30!

Är du bra på att laga mat? Japp det är jag minsann.

Är du flygrädd? Nja sådär.

Vilken är din favoritglass? Magnum och Daim strut.

Tycker du om sushi? Inte provat, men känns inte som nåt ja skulle gilla.

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Oj ingen alls tror jag. men måste jag välja morgon. Trött både och men vaknar oftast tidigt på morgonen när man är utvilad.

Vilken ögonfärg har du? olika nyanser av blått, ibland lite gråa med.

1 kommentar:

  1. Lovar du att vara ärlig? Självklart
    Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen,

    Det är alt nåt mer jag brukar säga är snyggt du!

    /puss

    SvaraRadera