2009-12-18

Så nu är man ett år äldre då.

Så igår blev man 22 år. Tiden går fort för fort nästan.

Hade en toppen födelsedag. Började med få paket av mamma och Adam sen åt jag många lussebullar och så åkte mamma och jag tog en sväng på stan. Blev bjuden på fika och fick mig en jacka och två toppar, Bikbok skulle stänga så hade flyttrea. Jag tänkte kan gå in kolla lite, så såg jag en sån där hängrej och såg skylt "jackor 149:-" jag gick kollade lite trodde inte jag skulle hitta någon men en fanns kvar i grått och i min storlek jag provade och den satt perfekt på så den blev det och två toppar för 49 kr styck billigt! Sen bjöd mor min mig på fika med, så köpte vi hem lite god mat och tårtlängd och åkte hem och fikade.

Sen åkte jag till stan satte mig på en buss till Örebro kommer hem och får hemlagad mat, som bestod av potatosgratäng, entrecote och coleslaw. Riktigt smarrigt :)

Fick en epilator av R i julklapp, har tjatad om en sån en evighet att jag skulle köpa men aldrig lyckas bestämma vilken och så. Så nu slapp jag det beslutet jätte bra :)
Provade den igår och gjorde väl lite ont, men inte så farligt som jag trodde.

Just nu åkte min kära till Askersund där han ska på jobbintervjuv nu håller vi alla tummarna för honom!

Jag ska snart äta lite frukost ta och julstäda lite, sen blir det tvätt och ska iväg handla lite och hämta ut ett paket en parfym jag har beställt på nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar