2009-12-21

Snart julafton då

Varit skönt vart hemma några dagar, dock är jag lite rastlös för har ju inget göra på dagarna riktigt men än så länge har det flutit på ska försöka njuta för när skolan börjar så lär det inte bli så mycket ledig tid.

I lördags kom mammas kusin hit med sin vovve Gustav en liten tax, katterna blev inte så glada men det gick an ändå han är ju så lugn och låter dem vara så.
Vi gjorde lite knäck, jag gjorde lussebullar och pepparkakor.

Senare på kvällen kom Maria och Marco hit, jag fick paket! Två muggar med lock och så var det en glad figur på den ena och en sur på andra, hehe bra så folk kan se vilket humör man är på morgonen. hehe.

Vi spelade spel det var skoj :D Gick jätte kasst för mig men i slutet tog jag alla man fick dubbel poäng för och vann!! Hehe älskar det spelet, :)

Snart julafton tiden går så fruktansvärt snabbt. Men skönt för då kanske skolan drar igång snart så man har lite sysselsättning.

1 kommentar:

  1. Hi Helena: I am established in Tallinn, very very nice place. Thanks for comenting on my bolg... really should update it someday.
    I am in germany for the holidays... then back in Estonia on the 26th.
    ciao ciao kiss kiss

    SvaraRadera