2009-12-15

Formateringen är inte bra

Förstår inte varför det ser så konstigt ut i förra inlägget, när jag ska redigera det ser det ut som det ska göra men inte sen på bloggen. Skuuumt.

Gick upp 10 i 6 idag, kunde inte sova och ingen idé försöka somna om för skulle upp halv 7 så hade jag somnat om hade jag nog inte varit vaken nu.

Ska strax dra iväg till sista lektionen i skolan för terminen! Skönt yepp.

Efter det möta Marie åka till Maxi och handla lite, jag och brosan ska ha lite kalas imorgon han fyllde förra veckan och jag fyller på torsdag så ska vi göra tacopaj.

Tiden går så fort på morgonen, börjar känna mig stressad fast jag gick upp 40 min tidigare än vad jag skulle. Sminkad och klar var jag 10 över 7. men dags hitta passande kläder och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar