2009-12-03

Onsdags häng med Marie

Igår mötte jag upp Marie som är en ny bekantskap som jag lärde känna på studentkvällen som var i kyrkan förra veckan. Eftersom det inte var någon studentkväll den här veckan och jag kunde inte kommit ändå eftersom vi var i Ullared den dagen så bestämde vi oss för ses på en fika igår.

Vi möttes i universitetet och fikade på Semla kafét och tog kladdaka mums :) Sen följde Marie med mig till vårdcentralen där jag blev vaccinerad mot svininfluensan. Sen tog vi en tripp till stan, Marie köpte julklappar och jag lite till mig själv. Åt även kinabuffé så gott :) Sen tog vi en fika på waynes. Mocka kaffen var iinte god. Den brukar vara god, men hon visste nog inte hur man gjorde den ordentligt. Men var mysigt hänga med Marie , vi har redan skaffat oss planer i helgen. Imorgon utgång.
Lördag blir det lussebakning.

Härligt ha planer :) Eftersom jag stannar i Karlstad i helgen.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker om fazers må bra eller må gott kanske de heter jag kommer inte ihåg :D De är nyttiga. Sedan tycker jag om engelska tekakor med massa russin och sirap i de är mindre nyttiga :D Men jag blandar, då är det ju balans :)

    SvaraRadera