2009-05-04

Bortglömd?

Ibland kan man inte hjälpa man känner sig bortglömd.
Senaste tiden har jag känt mig så ensam, och tom.
Jag är annars en väldigt glad och social person. Men nu känns bara allt så tomt.

Elin har varit här det var skönt ha nån prata ut med vad som hänt sista dagarna, hur man känner och vad som kan hända. Härligt ha en bra vän. Vi drack te och pratade :) Härligt.

På onsdag fyller hon 20 år :) Vet vad jag ska ge henne i present med.

Nu är Alexander här så han och R spelar tv spel. Alltid något spel yes.

Jag pluggar, försöker i alla fall och lyssnar på Håkan Hellström på spotify.
Jag hatar att jag älskar dig och älskar dig så mycket att jag hatar mej.
Bra låt.

Nej jag hungrar ihjäl bara ätit frukost och lite nudlar förut.

Update: Jag har ätit en hel barn pizza., otroligt, jag orkar aldrig en hel pizza annars.
Nu ska man försöka sova, om det någon gång kan vara tyst här hemma när man ska sova typ som på kvällar och nätter....


/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar