2009-05-18

Whoho

Idag fick jag reda på mitt betyg i elevrådet som det ingår en kurs i föreningskunskap. Jag kommer få Mvg jag är så glad, min lärare tyckte jag var väldigt engagerad jag kan ju tycka jag borde varit bättre på min närvaro, men blir ju lite mycket frånvaro i procent när en lektion är ganska lång och man är borta nån gång under terminen. Men engegerad är jag verkligen. Så det blev att fira med ett linne billigt från h&m idag. Med en pappergojja på. bara 49.50 kostade det, ett kap.

















Måste ju säga det h&m divided avdeling är kläderna ibland väldigt små i storleken.
En gång köpte jag en vårjacka i storlek 40 och samtidigt ett vitt vanligt linne i storlek 34. Så lite konstiga storlekar , därför jag alltid provar h&ms kläder nu förtiden.

Jag vill ha en bra ny vår jacka som har huva som är bra ha när det regnar så mycket som det gjorde idag. Min hår krullar upp sig så då, fick värsta 80 tals frillan med lockar ni vet ? Som en av tjejerna i gamla serien Charlies angels, den gick ju på repris för flera år sedan, gillade den faktist fast den är ganska gammal :)

Nej dags för sängen, har nationellt prov imorgon igen muntligt denna gången. Hoppas det går bra. Sov bara sex timmar inatt och 1 1/2 timme förut för var tvungen få lite sömnn.

Sov så gott kära vänner

/Helena

2 kommentarer:

  1. Cookiesarna blir supergoda utan mandel också (: Lycka till!

    Hoppas att nationella proven gick bra igår!

    SvaraRadera
  2. Ursch nationellt prov är inte det roligaste. Lycka till. Men jag säger som min mamma alltid brukar säga. Huvudsaken är att du gjorde ditt bästa. Lycka till!!

    SvaraRadera