2009-05-15

Jobbig dag framför mig

Jag sitter försöker äta min vanliga frukost, havregrynsgröt med äppelmos och mjölk, kokt ägg och te grönt te. Försöker vara lite nyttig.

Jag ska iväg till univ biblioteket direkt jag ätit klart. Och skriva klart min religions inlämning på två timmar. Försöka äta en hyffsad bra lunch och dra mig till skolan 12.30 då min nationella prov i svenska b börjar, är uppsatsen idag och har på oss till 17.30. Så måste försöka hinna handla någon banan och nåt äpple så jag inte komma bli hungrig(vilket jag kommer bli vilket fall jag är ett matvrak)

Jag är så nervös, håll gärna tummarna för det här kommer gå vägen. Jag vill bli klar med alla mina kärnämnen nu.

Nej dags fortsätta ska fixa till mig lite innan med.

Hoppas ni får en bättre dag än jag.

/ Helena

2 kommentarer:

  1. lycka till :D du kommer klara de :)

    SvaraRadera
  2. Oj, låter som en tuff fredag! LYCKA TILL! / Friday.

    SvaraRadera