2009-05-23

Nu smäller det!

Är campus fest ikväll, det ska bli kul. Olga ska följa med också :)

Jo vad har hänt sen senast då, jo i torsdags träffade jag Anna på stan vi åkte ut till bergvik, köpte glass och kikade på lite saker, och var på Ikea en snabb sväng köpte en present till mamma som fyller år imorgon :)
Det var en riktig trevlig dag.

Tror mitt prov igår gick väldigt bra också :)
Kunde massor när jag väl satt där och såg frågorna. Så skrev 6 1/2 sida svar bara. Mycket. Så godkänt borde jag kunna få :)

Jag beställde lite prover på smink från makeupcosmetics och gillade verkligen foundationen och ögonskuggan, rougen var lite konstig, var svårt få det bra så det kör jag nog en "vanlig" köpa en från maybelline igår.

Så Anna där har du länken, kom på jag inte har din msn, bara säga till kan du ta med några prover när jag beställer :)

Nu ska jag laga mat, för R´s kompis kommer hit Fredrik, ska bli kul. Vi mobbar R mycket :) Hehe. Lite kul ska man ha.

/Helena

3 kommentarer:

  1. Äh.. två är juh inte så bara.. :P

    SvaraRadera
  2. åh, jag längtar till Karlstad nu när det är sommar och så fint väder. Kommer säkert någon gång i sommar, kanske kan ses då :-)

    SvaraRadera
  3. Hehe.. vad ska det vara för en sort då? vad har du nu? jag har en halv birma, skogskatt och bondkatt.. Vad pluggar du för något?

    SvaraRadera