2009-05-21

Godmorgon

Sitter här med min vanliga frukost och te koppen.
Ibland är man så lat.

Jag vaknade 9.20 eller något tänkte jag kan lika gärna gå upp och plugga , inte blivit så mycket plugga faktiskt. Som tur är så har jag pluggat flertal gånger förra veckan och veckan innan det.

Idag blir det stan med Anna eller Bergvik, vill helst till Bergvik godaste mjukglassen där, Jag verkligen älskar glass. Vi ska ta en fika. Synd det inte var fint väder kunde man suttit utomhus, men ser ut som gråa moln över Kronoparken nu, iförsig det är ju några km till stan så kanske kan vara och bli bättre väder om nån timme.

Skönt sova ut utan väckarklockan. Dock drömde jag så konstigt så vaknade lite då och då, men nu minns jag inte vad det var om, bara det var konstigt.

Dags ta tag i dagen nu tror jag.


/Helena

2 kommentarer:

  1. Eller hur, det är så konstigt.. när man får som man vill vill man inte ha dett längre.. visst det är juh skönt att vara ledig, men man blir verkligen rastlös..

    Haha tack. det är bara en av tre.. =P

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!

    Testade du att göra cookiesarna? (:

    SvaraRadera