2009-05-03

Helgen redan över

Ni minns det där inlägget jag hade ett tag sedan om dataänka? annars kan ni trycka här så kan ni läsa det.

Jag delar min pojkvän/sambo med wow, hur kunde jag vara så korkad låta eller ja låta och låta börja spela igen. Jag är en korkad tjej. Ångrar mig så fruktansvärt. Hemmafrun is back.

Igår var det grillkväll, det var jag och R, R´s kompis Fredrik och Lina och Johan våra kära grannar och deras kompis Carina. Det var riktigt trevligt och kul, blev lite väl lullig av två glas vin. Men är man liten tål man ingenting. Gick hem runt tio i 12 var så trött, hörde R kom hem halv ett nåt. Och kom inte la sig fören klockan tre på natten. Jag blir tokig på han. Gissa vad han gjorde hela natten? Blir så trött...

Hade jätte ont i halsen och förkyld, sen kunde jag inte somna om på en timme heller. Härligt liv. ja det var ironi. Bli aldrig sambo om du inte vill få dina sovanor förstörda.

Idag åkte jag ner till stan träffade Per vi kollade på underkläder(läs jag), och köpte lite på apotketet. Tog en fika med, det var gott. Kul träffa Per :)

Sen kom jag hem mådde ännu värre, så fick lägga mig vila en timme, och sen lagade vi mat sen blev jag piggare. Så nu har jag faktist börjat plugga till ett prov jag har på tisdag. Har nämligen tre prov till veckan. Ush ush.

Nu ska jag dricka löste som inte kostar 5 kr extra som dem har på royal, kasst. Japps.

Lyssnar på gamla jumper låtar, nostalgi är härligt ibland.

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar