2009-05-08

på tal om det

Igår var väldigt mycket folk från andra studentstäder här i stan. Kan vara för Karlstad blev utsett till årets studentstad. Men i alla fall så hör jag folk prata bakom mig, tror dem var från Uppsala eller Linköping såg mycket blandningar av t-shirtar. Så säger en av killarna : var det inte här hajk spelades in ?

Är det vad vi är kända för? Omy, hajk. Hellre något roligt som vi har Färjestad, mycket bättre än hajk spelades väl in här. Och Stefan Holm är härifrån. Det är bra saker inte hajk. Förlåt David jag vet du älskar hajk.

Jag är sjuk än, verkar inte vilja gå över riktigt, men okej då lite på bättringsvägen är jag.
Var i alla fall för sjuk för göra provet, men var tvungen åka till skolan ändå för jag hade blomman som föreläsaren Parisima Nilsson skulle få som tack, hon pratade om eget företagande. Riktigt spännande, jag försökte hänga med så gott jag kunde när jag var sjuk och lite borta i huvudet. Men en riktig härlig människa.
Hon är även Ambassadör, och har ett eget företag med fotokakel, riktigt snyggt. :)
Kolla in hennes hemsida genom att klicka här.

Väldigt snyggt kakel måste jag säga, synd man inte kan göra om det hemma. Skulle gärna vilja ha lite delfiner i badrummet. Skulle vara super snyggt :)

Dags att städa nu, usch vad trist. Passade på att tvätta en timme när grannarna slutade lite tidigare i tvättstugan, så var hela ledigt så hann tvätta 7 maskiner. Riktigt bra det. Så nu har man lite rena kläder till helgen.

Vårsstädning nu kanske?













Dags köra igång, Per och Elin kommer senare och fikar och Elin ska få sin present :)

/Leaah

1 kommentar:

  1. Hej Leaah! Tack för fina blomor som du skaffade till mig! Kram Parisima

    SvaraRadera