2009-05-20

Så trött så trött

Idag har jag verkligen varit trött. Inte sovit ut på flera dagar nu imorgon är ju röd dag som tur är, så då ska jag sova och sova tills jag vaknar av mig själv.
Efter det blir det plugga eller möta Anna för en fika eller tvärtom det gör inget det heller.

Idag har jag varit i skolan och sedan på öppningen av en ny Vila butik på Bergviks köpcenter.
Kom hem med 2 cardigans jag vill säga koftor typ men det säger man ju inte längre. Och en blå t-shirt jätte skönt material. Cardiganen kostade bara 99kr styck istället för 199kr så passa på köpa två då när jag bara använder det typ. Och hade presentkort på 100 kr . Så fick allt för 149 kr ett bra kap tyckte jag. För engångskull köpte jag sånt jag använder mycket och behövde.

Efter det åkte jag hem i alla fall åt lunch gick till bibblan på univ och pluggade med Olga, stötte på massa folk jag kände som vanligt. Bara killar också, är det bevis på jag har mest killkompisar? Kanske kankse inte va? :)

Nu håller jag på och tvättar, så ska väl springa iväg snart igen.

Vad har ni haft för er idag?

/Helena

2 kommentarer:

  1. Åh, min dag har vart super tråkig. jag har vart ledig i två dagar nu. fast det känns snarare som två veckor, jag är så uttråkad.. blä.. Ja lily är bra.. :D Hon har klyftiga texter.. :D

    SvaraRadera
  2. det är genom ett program alla dietister får under utbildnigen

    SvaraRadera