2009-05-09

Härlig lördag framför en

Man kan ju alltid hoppas på det.

Blev en del städat igår, skönt ha lite rent omkring sig.

Jag och Elin hade tänkt jogga idag, men sköt upp det lite för jag är inte riktigt frisk än och vill helst inte bli sjukare nu när man äntligen är på bättringsvägen. Vi ska åka till bergvik kolla lite jag ska köpa en sjal tänkte jag och kanske lite underkläder på lindex. Har börjat älska deras underkläder, bra kvalité och hyfsat bra pris. Ska handla lite mat på maxi också sånt som alltid behövs.

Sen hem och laga mat. Kinagryta och auberginer som Elin är bra på att göra :)

Sista månaden av skolan nu kommer bli hård. Riktigt hård. Så imorgon tänkte jag köra igång med båda mina arbeten. Kommer jag halvägs på dem båda imorgon är det riktigt bra. Vill inte stressa ihjäl mig sista veckorna som jag gjorde förra våren.

Dags äta min frukost och sen ta en dusch innan jag kilar iväg till bussen.

Ha en trevlig dag.

Förresten vad tycker ni borde jag skaffa en matblogg?
Blir mer och mer sugen på det.

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar