2009-05-27

Jag är så glad och lycklig !

Fick Vg på mitt word provet jag gjorde igår i programhanteringen, alltså har jag vg på alla prov vilket förhoppningsvis menar att jag får vg i betyg i kursen, sen har jag ju mvg i föreningskunskap också. Härligt:)

Jag är så glad :) Men snart dags plugga till ett prov på fredag. Gah. Men det ska jag nog kunna få Vg på med, tror ni inte det?. Man kan ju alltid hoppas. Jag är grymt pepp på det i alla fall.

Hade nyss psykologi prov det gick väl inte så där lysnade, kan ju hoppas på godkänt i alla fall, men tycker läraren är lite för hård, det är så mycket man ska kunna. Men nu hoppas vi på det provet med, svarade på alla frågorna så lite poäng borde man skrapa ihop.

Imorgon har jag en bokrecension i religionen. Det är ju ganska lätt prata om en bok man nyss har läst :)
Gör det nog framför läraren ensam i slutet av lektionen, för har krock med psykologin där och viktiga saker i psykologin nu.

På kvällen blir det make up stores klubbkväll med Malin ska bli kul :)
Ska nog köpa kajal penna eller en sån där Cake Eyeliner.
Vilken tror ni är bäst?











Hoppas dem håller bra, så trött på såna som kletar vid ögonen när det gått några timmar.

Dags att plugga igen.

/Helena

2 kommentarer:

  1. jag har deras ögonpenna och ska köpa deras cake eyeliner :-P Har hört mycket bra om cake eyelinern, men pennar är också bra, väldigt mjuk :-D

    SvaraRadera
  2. Hej, och tack för besöket och den fina kommentaren..
    Går nog bra att bara använda vetemjöl också..
    Mvh

    SvaraRadera